härlig torsdag :)

Den här dagen har faktiskt varit skitbra :D

Började med att vi hade sovmorgon till 20 i 10, då började engelskan, haha jag älskar engelska :D Enda lektionen jag kan känna mig som en pluggis ;) Sen var det lunch och efter det hade vi Naturkunskap som faktiskt också va kul :D

Åkte hem och skrittade ut en snabbis på Timmy, och sen åkte mamma och jag till Skästa på Louiseträning med Trixie :D
Gick suuuuuuperbra : D Övade på att rida med så lite hand som möjligt. Och vi skulle typ stå i lätt sits och så : )
så himla skönt att jag fick en plats i unghästgruppen :) Louise är verkligen jättebra , hon är den bästa jag ridit för :) och Lena såklart, men hon kallar sig ju inte för tränare ;D

Nu kollar jag på Vem kan slå Filip och Fredrik ? ;D det är soft, men jag tror FF vinner ganska stooooort.


en dålig sak bara är att det "knäpper" i mitt bäcken ibland :/ Känns ju inte så bra. haha, men det behöver inte nån få veta ;) Bara mina 500 000 bloggläsare ;)

nu ska jag byta om  .

hajdå

Kommentarer
Postat av: ida

haru 500 000 bloggläsare? ;o

2008-09-12 @ 15:37:50
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0