en skitrolig grej

NOT

Vem:
VEM ÄR I RUMMET MED DIG? - Min hund och en skabbig katt
VEM FICK DU SENAST SMS AV? - Johanna
VEM TÄNKER DU PÅ NU? - inte nån spec
VEM PRATADE DU SENAST I TELEFON MED? - mamma
VEMS HUS VAR DU SENAST I FÖRUTOM DITT EGET? - Kamenskys
VEM ÖNSKAR DU VA MED DIG NU? - Pilly :D
VEM ÄR DIN FAVORITSLÄKTING? - mormor och morfar
VEM I DIN SKOLA GÅR DIG MEST PÅ NERVERNA? - jag vet inte. pinky kanske :D haha

Var:
VAR GÅR DU I SKOLAN? - Ksk i sala
VAR ÄR DIN MOBILTELEFON? - i min jacka
VAR ÄR DIN MAMMA? - uppe vid sin dator
VAR ÄR DIN PAPPA? - fråga honom. ingen aning
VAR SOVER DU? - i min säng kanske :)
VAR HANDLAR DU MEST? - hästgrejer och kleeder
VAR FICK DU TAG I TRÖJAN DU HAR PÅ DIG? - köpte den på Hamre
VART ÅKTE DU SENAST BIL? - Hem från Kamenskys idag
VAR I DITT RUM ÄR DU? - jag är inte i mitt rum :P haha

Vad:
VAD ÅT DU SENAST? - kött
VAD DRACK DU SENAST? - cola
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ DINA BYXOR? - grå ridbyxor ;)
VAD ÄR DEN NÄRMASTE SAKEN SOM ÄR BLÅ? - tändsticksask
VAD GILLAR DU MEST MED SKOLAN? - Mina kompisar
VAD HAR DU PÅ FÖTTERNA? - ridstrumpor. randiga btw , haha ;)
VAD ÄR DIN FAVORITFÄRG? - it WAS rosa. jag gillar svart nu
VILKEN FILM SÅG DU SENAST? - bring it on
VAD HÖR DU JUST NU? - min syster


Kommentarer
Postat av: pillllyy

imorgon babe, imorgon! SYTYCD!<3

2008-09-30 @ 23:46:36
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0