doppiiislalal

Hade ingen bättre rubrik på G så det blev denna vackra :D möhöö

Nu regnar det igen, fan jag hatar det ! Imorse var jag på hyffsat bra humör innan jag drog till bussen, för att för en gångs skull såg mitt hår någorlunda bra ut ! Och sen direkt när man kom ut i detta fucked upppppp väder så såg man ut som en pudel igen ! SOLEN , jag väntar fortfarande !

Glad är jag iaf att jag har fått en fast plats på Louise träningarna ! Ska träna i unghästgruppen på torsdagar :D

Nu väntar jag återigen på att sytycd ska börja , får se vilka som ryker idag ;) Jag vet ju redan vem som vinner, men jag kan ju inte sluta kolla :P Kan ju säga att jag är nöjd att det är dom två som kommer etta och tvåa ;D <3 höoho

Imorn ska jag träna Puma hos Lena :) ruligt.

aproximadamente ! - det kan ja nu !

hejjjj

Kommentarer
Postat av: pillyy

vad betyder det då? :)

2008-09-04 @ 16:14:59
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0