CHURCH !

Hur kunde jag glömma den ? haha.
Läste Olssons blogg, och så hade hon lagt in en video med Tpain- church.
Jag lyssnade ju MASSA på den för ett tag sen, men nu hade jag helt glömt att den existerade.
Fett jäkla bra iaf :)
Ingen slår dock Lil Waynes lollipop, den kommer aldrig bli uttjöötad ! verkligen bäst.

anywaaayyssss,

skolan var hets idag, det är ju fredag och jag var lite smått heldampig :) Men jag gillar det.
Och tänkte ni på att fisken som vi fick till lunch såg precis ut som Svampbob ! haha,.så jag kunde inte äta den.
Kändes inge bra att käka upp en legend ! haha

nu ska jag snart ut och putsa Timmys alla saker, för imorrn är det tävling i Gagnef :)

lovvvvee

kärlekkkkkk

Kommentarer
Postat av: Sandra

olsson är fett

2008-09-12 @ 17:06:51
URL: http://saandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0