vad fan håller jag på med ?

Jag tror alltid att jag kan saker. Alltså saker som jag egentligen är SKITDÅLIG på.
Jag tror tex att jag är en strålande dansare, och att dom snart kommer ringa och be mig att dansa i en känd film typ.
och nu sitter Pilar och asgarvar åt en film dom spelade in när jag dansade. Jag menar jag kan tänka mig hur det ser ut, inte bra !
Sen tycker jag också att jag är en prima kock, fast i verkliga livet kan jag knappt koka nudlar och när jag ska försöka steka kött blir jag så rädd för det där fettet som stänker överallt så att jag helst låter bli.
haha. säg en sak jag verkligen ÄR bra på liksom. inte bara tror.

den här dagen har varit händelserik. det vet jag !


bye

Kommentarer
Postat av: ida

man kan inte vara bra på allt fan :)

2008-10-08 @ 19:56:24
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: pillllyy ;)

hm, den där frågan var svår ;):P

2008-10-08 @ 21:42:48
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0