UB och Desperate

Tjuhuuu
Sitter och kikar på Miami Ink, det är så himla bra ! Skojja inte att Ami är den snyggaste jag vet. wihiih
Tisdagar är en tv-dag helt enkelt. kl åtta börjar ju Ugly Betty, och sedan är det Desperate Housewifes ! kan ju inte bli bättre :)

Idag red jag Trixie för första gången på 5 veckor :) Hon fick en tidig vintervila ju.
Hon var superduktig min pluttis :)
Skrittade ut på Ricki , och red ut Timmy en liten sväng också.

Grekland i sommar ! Jag är taggish. måste bara börja fixa pengar redan nu ; ) det suger ju lite, men pengar är pengar och pengar finns alltid om man verkligen vill ha dom :)
nejshhh nu ska jag fortsätta kolla på MI ! Jag gillar verkligen mina förkortningar på programmen, charmigt värre . haha

pusssshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0