äntligen fredag !

Hej.
Nu är det fredag, och det är jäkligt skönt faktiskt ! :D
Assoft i skolan idag, hade spanska på morgonen, hade hörövningar, gick ganska bra. Johanna somnade, så kul tyckte hon att det var ;)
Sen hade vi hål i en timme, gjorde inte så mkt.
efter det hade vi matte, och vet ni? jag var superduktig ! det gick jättebra och jag fattade , är faktiskt lite stolt över mig själv :P
Sen var det lunch , käkade och gick till Rättan och köpte naturgodis med Johanna och Liza : )
Hade samhäll efter lunch , håller på att jobba med/om moderaterna tillsammans med Erika.
Efter det var det vårat lååånga fredagshål, 1 timme och 45 min. Johanna och Liza drog hem.
Gick på rundtur med Ferat och Leo, haha :D och så hamnade vi i källaren:) det var assoft, så vi satt där och chillade lite :) Loe vart dock lite hysterisk för att han vann över Ferat i sten,sax,påse. haha, den killen är lite pinsam ;)
Hade idrott efter det, orientering. Jag, Klara och Denise var kanske inte dom bästa på det , iaf inte jag och Klara :P haha :D
sen åkte jag jag bussen hem  , ASTRÖTT

När jag kom hem red jag först ut en sväng på Timmy, han var happy idag :)
Sen red jag Ricki på ridbanan, han var suuuuperfin. Jag älskar verkligen den ponnyn ! <3 är så glad  ! :D


och nu ! vet ni ? jag kollar på tv :P haha , ingen större nyhet kanske ;)

Imorgon kommer nog Pilar hit, och sen på söndag ska vi till enköping en sväng och kolla på SM :)

byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0