Marriii : ) <3

Åkte in till Västerås och träffade Marre igår : ) trevligt, massa snack och jag blir tokig ;) haha
sshhhhhhake
-jag var tvungen :D



Idag har jag mockat , det sög men var ju nödvändigt som vanligt . höhö
Har ridit Skylark också, hon skötte sig bra faktiskt :) Har inte åkt av henne på ett tag nu *PEPPARVAFAN*
Både Skylark och Timmy är taggade inför Hudiksvall nu i helgen iaf ;) okej, Timmy ska försöka komma runt en bana utan travsteg :)) höga mål där va ? ;)

hahaha marre seriöösssttttt jag dör ;)

Chris Brown- I needed you
Jared Jones- I can´t help it

har typ börjat lyssna på fett gammal musik :S haha , borde skämmas. låtarna här över är dockk bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0