Jag har fan blivit galen

i Ron Pope. Människan sjunger så grymt bra , och har världsbra låtar. mmmmm <3 You´re the reason I come home.


Helgen har varit helt underbar, hästarna skötte sig strålande, solen sken, träffade alla underbara människor, bodde på ett superfin hotell och hade jättetrevligt på restaurangen med Sandbrings :) <3

Nu blir det inte nån tävling på några helger , ponnysarna har tävlat ganska ordentligt nu. Nästa jag vet är meetinget på Hamre, där jag ev ska debutera MsvA på Skylark :) Hon var ju helt klockren i Hudik min älskling <3 Ska nog försöka få till en tävling innan Hamre: )

Jag måste också säga att Sandra var förjävla duktig i helgen, homiee vann juuu :) <3

Rooonnnn Pope - Fireflies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0