iih =)

Det blir färgning å klippning imorrn istället, Josefin var sjuker. Men jag har faktiskt nu bestämt mig för att inte färga blondt ! typ ljusbrunt med sligor. mohoh, börjar ju fan bli nervös, har ju alltid vart blond :D
Men jag tänkte faktiskt att om jag färgar brunt så kanske jag blir smartare på en gång , så imorrn tänker jag sitta och känna efter hur jäkla smart jag har blivit ; ) I wishhhhhh :D

Hovslagaren är här och skor lite, tar ju sån jäkla tid så jag tvingade ut mamma ;) haha
Har longerat Allis, Timmy och Skylark idag, alla var faktiskt superfina, bara Allis som typ fick dampryck då och då;)  Har kollat på massa tävlingar nu också, har ju så mkt olika hästar så det blir ju typ tävlingar varje helg , men jag gillart :D Tävlingsdebuten med Bulan kanske blir i Vallentuna :) Villlllll ju få hem hästskrället nu ju :D



J
ag saknar ju Sandra, har inte träffat snyggot sen Heby :OOOOO i sommar blir det ändring på det va  ?
 

Skylark ska få tävla i Heby den 19 april, äntligen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0