Fagersta

Igår var det tävling i Fagersta med Allis , är jättenöjd. I 1 meter var hon dubbelnolla , men inte placerad och i 110 så var hon hur fin som helst i grunden och sen i omhoppningen höll hon på att svimma för man skulle hoppa kombinationen från det andra hållet, så hon fick sitt dampryck och stannade en gång ;) men hon var skitfin :)))) Ska snart hoppa 120 , hon hoppar så dåligt när det är 1 meter nu .

Imorgon ska jag få in nytt metall i mig, haha inte i bäckenet denna gången, utan i KÄFTEEEEN . muhaha, tändställning alaaa plåtniklas. Jag kommer se utt som värsta lallaren : / Efter att jag fått i tandställningen så ska jag provrida hästar , så det kan jag trösta mig med iaf ;)

Nästa tävling blir på lördag med Allis i Falun och på söndag med Timmy på Jälla : )




måsta bara säga att jag har så förbannat ont i fingret, fått världens största spricka, och så råkade jag dra upp den ännu mer när jag tvättade håret igår : / muaaah , hata sprickor

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0