nytt inlägg / argt inlägg

Jag blir så himla trött på mina vita ben :( haha seriöst, ibland vill jag hugga av dom, slänga bort dom, åka hem till Marre, kapa hennes ben också, och sätta på hennes ben på mig.  Jag önskar att man bara behövde ligga typ 5 min i solen å sen vippsss så var benen bruna. Men icke, här måstes det ligga å pressas flera jävla timmar bara för ett rödfläckigt reslutat. greeeat

Sur är jag också på min ipod som tydligen har fått ben och sprungit bort. hm, hoppas stackarn har mer färg på benen än mig iaf.


En bra sak är att min racesafe kom idag från england :) härligthärligt.
Man kanske inte ska klaga så mkt egentligen : /  men jag gillart så jag fortsätter.
När det är så här varmt är det så ääckligt att rida, man lökar ju sönder så fort man börjar jobba lite. Hm, det går typ åt 6 t-shirts på en dag. go tvättmaskinen (Y)


nej, nu ska jag gå å bli glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0