Midsommar i Timrå

Det var spännande.
Tävlade på fredagmorgonen, sen vart det buffé på anläggningen, sen blev det moppe till det såkallade "centrum" med Sandra, hahahaha om det där var centrum tycker jag synd om människorna där. EN icabutik. hha. iaf så stannade vi och frågade några killar om dom visste en affär som var öppen. Dom tyckte nog mest vi var heldumma, eftersom dom kollade konstigt och- en affär öppen på midsommar ? haha ,
aja, sen kollade vi på typ ibiza ocensurerat i sandras lastbil och fläskade chirre och choklad.
Sen lördagen vart det tävling, söndagen också , sen hem,
orkar inte skriva resultaten här också, kolla bdb ist ccorr.

Idag är jag så jääääävla trött ! Men ska ut och rida Affe så fort jag har käkat min sallad. Sen halv fyra ska jag träna storhästarna hos Lena.

sweeetttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0