lalalala

Wohoooo min lillebruur Fredric kom trea på sm, grätttzz :D

aja, idag är jag på ganska dåligt humör, haha. Orkar inte prata med nån, fett otrevlig.
härligt att mamma och mellis sitter och smockar rabarberpaj, och jag inte får käka det. eller får får jag väl. men jag vill inte. och då blir jag sur att dom måste göra det.  : /

huhhh, imorrn ska jag träna med Allis, Trixie och Timmy hos Lena, loveittt.
Sen på torsdag eftermiddag åker vi  upp till Timrå och tävlar fredag lördag och söndag :) Underbart att vi ska tälta, jag är ju verkligen en campingmänniska :P haha, och regna ska det också, jag tror fan jag sover hos hästarna istället. Ett kallt och blött tält är fan bland det vidrigaste som finns, yuuk. Tur iaf att Anger,Bergqvist, och Kamenskys också gör oss sällskap ;)

nej , ut å rida.
hejp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0