jippie

Härligt Sverige, haha jag bytte kanal när Ryssarna gjorde det andra målet, kunde inte titta satt bara och garvade :D haha , hur kul som helst. ahhh vi behöver BARA spela oavgjort. brajobbat , tillochmed jag skulle ha gjort det bättre , och jag kan tamej fan inget alls om fotboll :D haha

Näe, nu har jag packat klart till Timrå, vi åker kl 17. Ska ut vid kl 3 och duscha hästarna :) Känns ju inte nå vidare att vara borta över midsommar å tävla, menmen jag är ju nörd så :) RING på midsommar så jag kan låssas som att jag partar ;D haha :D

UHh , måste hitta min ipod laddare, får panik den är borta. och jag ska åka bil i typ fem timmar så jag måste ha ipoden fullllll, annars får jag lyssna på P1 med mamma ;D hahahah hatart


Red Skylark och Timmy imorse , skitfina så det var skönt. wish me luuuuck (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0