H O O O O O T

Herregud vad det har varit varmt idag, svettades som värsta vattenfallet ju. inte så mysigt.
Var på strömsholm med Ida, Ebba och Emma idag , trevligt värre. Plus att det var rekord för jag köpte inte en ennnnnda liten pluttig grej . sicko

Var med Marre , Pilar och Camilla i fredags, jag å Pillan hade det fett kul på gräsmattan;) hahah, ÅÅÅHHHH LIL WAYNE ;)  Marre spenderade mestadels av dagen/kvällen av att snacka i luren, men jaaaa det var ju viktigt. Camilla var lika wierd som vanligt <3 Jag dansade mest, det är ju det jag är bäst på .  hahah
Igår var jag med Camilla på kvällningen , kan faktiskt inte säga att jag var med Marre eftersom att jag bara käkade med henne mitt i natten, men okej , jag var lite med Mariam också även om hon var upptagen;)

mmmmmmmmm, igår dog jag när jag var med Camilla, haha eller ? ;D aoo

uuuusch, jag har ätit alldeles för mkt idag känner jag : (  Får panik, blä.

Kommentarer
Postat av: c

haha ah du dog corr;)

2008-06-13 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0