GG tisdag

Mina tisdagar består mestadels av att titta på klockan. Man får faktiskt inte missa Gossip Girl. Jag har blivit helt besatt av det, och om klockan är typ sex blir jag skitstressad av att det bara är två timmar kvar. haha.

jaja, idag har jag iallafall hopptränat Allis och Trixie hos Lena, dom skötte sig fint båda två , så det var skönt :)
Fick med mig Munsboro Alfie hem också , eller Affe som han faktiskt kallas ;) Grov skäck, skithäftig ponny.
Kom hem från Lena runt halv två, duschade och åkte till Ksk för att skriva på nått valpapper till gymnasiet, eftersom jag såklart ändrade mig om vad jag ville gå försent :P
Kom hem och longerade Timmy, han var skitfin. Sen den stora höjdpunkten för dagen var Skylark , helt skitbra gick hon idag :D Jag höll inte ens på att ramla av en enda gång ;) de ni ! haha , i förrgår höll jag på att ramla av typ 50 ggr på en halvtimme ;) Då var hon billig kan jag säga, om nån hade bjudit 20 pix så hade dom bara fått ta henne :D haha

nej nu ska jag gå och käka nått, om jag orkar .

missa inte gg

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-03 @ 18:42:57
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du går in här kan du tävla om en resa för 35 000 kronor! http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644

Både du och jag får poäng till tävlingen av det!

//Natalie B

2008-06-03 @ 18:57:35
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0