gäsppspsps

härligt att jag är hur trött som helst, allvarligt alltså. Jag tycker om att vara trött :) Om man är trött slipper man göra massa saker, om man är trött får man sova. Sova ska jag snart göra tänkte jag.

Igår var det ju rixfm festival med Marre, Johanna och Crämbollen, kul. haha det bästa var ju iaf snubben framför oss som dansade som självaste Sevani ;) haha 
aja, artisterna kunde ju ha vart lite bättre , och även om jag inte gillar EMDs musik måste jag säga att dom är jeeekligt snugga ;) haha

Höll på att få hjärtinfarkt när vi kom hem till Mariam på natten, hahahah , skrattade nästan så jag grät. saften. muha
och så försökte Marre sig på att lära mig hur man skrev. haha, ljugarn. Jag säger som jag tkr mariam ;)

uhhhh på tisdag är det mitt otursdatum 17/6 -ett år sedan jag bröt bäckenet, huhhhhh värre än fredagen den trettonde . På fredagen den trettonde bröt jag bara en arm iaf, och det var typ 10 år sen.
Sen kom jag på idag efter lite ont i handleden att jag ju faktiskt måste operera den ; / vettefan när det ska bli, men om jag ska göra lumpen och bli polis så måste ju den fungera. : ( haha, just nu är den helt sne, så dom måste korta av ena benet. jävla schhmuck som inte kunde göra det i sommras när jag ändå låg som en fucking padda  .

yeye, nu ska jag musika , sen sova.

skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0