hej tjaaäckisss

Kom hemcyklandes från Marre för ett tag sen. Fick sällskap av snuttisen från Ransta till Tärnabadet ,för hon skulle jobba. Resten av vägen fick jag vara ensam  :(

Jag önskar att jag aldrig mer får en dag som i förrgår, jag skämtar inte, det var en av dom värsta i mitt liv ! haha
Först så bestämde vi ju att min Lärkan ska bli mamma istället för att hoppa mer, för hennes ben kommer inte hålla :(
Väldigt skönt att hon har gått så himla bra nu innan vi bestämmde oss. Det var ju nu i Näset hon inte ville hoppa , sen åkte vi till Sven med henne, och då var det hennes ben som var obra :( Men jag vet att hon kommer bli den ballaste mamman iaf ;) Plus att hon alltid ska bo här <3
haha sen efter det så var jag med Marre till Västerås och lämnade ett par skor , herremin. Först missade vi bussen, elller "missade" vi satt vid fel hållplats. great (Y) ahha, sen skulle jag ta ut pengar, och då tog bankomaten mitt älskade kort :(
och jag lovar att jag verkligen inte pluppade in fel kod :/ Så jag var verkligen ledsen där ett tag, mitt kort är ju min bäbis lixom : ( klarar mig inte utan det. haha, så nu får mamsen pröjsa ett tag.


Ska snart grilla lite chicken, eller a mamma ska , jag tänker bara äta. Det är alltför varmt att görat själv. ; ))))




Tack älskling <3


Kommentarer
Postat av: malinm

Idag är sista tävlingsdagen till att vinna att bli Breeze.se's nya modell. Jag är bland de tävlande och behöver din röst :) Snälla gå in och rösta ---> http://www.breeze.se/modell/Default.aspx?PagId=4&id=0&sort=all&model=49

2008-07-31 @ 12:45:12
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0