:)

Hej.

Sitter och väntar på att mammmiii, Mellis och Victor ska komma hem med lite sallad till mig. Min mage är hur hungrig som helst :)  Ont i höften har jag också, den typ klickade till när jag red Lärkan idag ; / får se om det går över snarrrtt

Imorrn var jag ju i Uppsala med mamma, köpte iaf en jäkla klänning att ha på lördag (Y) Sen köpte jag två skjortor och ett par vita tigerjeans, det var halva priset så dom kostade bara en 500ing , så spela roll om jag aldrig använder dom lixoommm :)
Köpte lite nya underkläder å shit också, och ett extremt oranget nagellack ;)

Kollar på Americas funniest home videos , alltså det programet är ju HUR kul som helst, jag skrattar så att jag gråter när jag är ensam hemma. LÄTTROAD :D muha
men nu blir jag lite sur snart för att min salladdooo inte kommer : /( skkyynda

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0