äntligen !

ahhhh äntligen är solen tillbaka, saknat den lille rackaren. Även om det bara är sol ett par dagar är det sköööönt :))))

Imorrn så ska jag (också äntligen) leka med Marre :D Vet ni hur mkt jag har saknat henne ? nej trodde inte det heller.
hoho blir en sväng in till vås och pm också :)

Idag har jag förutom att svettats löshoppat unghästarna. dom var kassa :D haha, nej men dom kunde verkligen inte koncentrera sig på något annat än dom andra hästarna i hagarna ; )

Sen red jag Timmy på banan, hoppade lite studs på böjt spår, svårare på Timmy än vad det låter ;) haha
Sen blev det att rida ut med Skylark och Allis, och Lärkan skötte sig faktiskt riktigt fint :D de ni !
Wohhaa hoppas på finalen i ridsport ponny cup med henne nu, ligger nu på fjärde plats och det är bara ett kval kvar , så det är nog ganska stor chans att jag kommer med , vore soft iaf ;)

Man behöver ju inte vara skitsnygg i omhoppningar ;) btw emma klaman är skitduktig på att fota :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0