ajajaj

Mina ögon gör så himla ont, så blir det när jag är trött. Kan iofs inte fatta hur jag kan vara trött eftersom att jag sov 12 timmar inatt. Jag vill ju inte behöva sova längre ;)

Har iaf pinat mig ut i stallet å longat och ridit lite. Har bara Lärkan kvar.

Ni som känner Marre, fråga vad hon har gjort på benet ; ) och sen nämner ni en extremt söt tatuering , haha.
Jag höll på att dö, tur iaf att hon prutade från 100 till 50 spänn ;)

Nu sitter jag och kollar på tv , där någon krullig liten snubbe sitter å klinkar på piano och sjunger. Faktiskt så var det en ganska skön låt, men jag klarar inte av piano plus krull i samma video. så nejtack :)
Herregud nu sjöng han till och med OM pianot. Jag tar tillbaka det sköna


nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
Var på pm med Marre, Lina och Crämbollen i fredags. (tatueringsdagen) (hhoooho)
Trevligt, började och slutade med donken såklart. haha
Sen när vi skulle sätta oss i Adams bil påväg hem trodde jag såklart att det skulle bli lungt å soft, (så man kunde sova lite) men ICKE . Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, jag grät som en apa. seriöst kul att åka formel1 fart på grusvägar . nej säger ja :)

sen imorrn ska jag kanske på fotboll med ida ?? får jag det ? :D haha
isånnafall ska jag fan skrika mer än Jonas ! bara så ni vet hajjjdåå

Kommentarer
Postat av: ida

klart som fan att du får :D

2008-07-06 @ 18:29:47
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: Camilla

HAHA det va ju kul i adams bil ju;)

2008-07-07 @ 11:42:29
URL: http://cwesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0