you know you love me

visstdå?
haha, kollade på ett asroligt program på tv. Typ Jag älskar mig hette det , och jag garvade så jag dog :D det handlade typ om folk som var ytliga och älskade sig själva mer än andra folk. haha, jag tyckte att det var klockrent! Alltså, dom var råfula och ändå tyckte dom att det inte fanns nån annan som var snyggare. Och ena snubben var ju helt fucked alltså:P Han ba; om jag hade varit tjej hade jag skämts över hur många jag hade legat med. Men nu eftersom att jag är kille, så ger det mig fet status. hahahaha jisses.
Jag satt och garvade iaf, så det var ju lite värt att kolla på det ;D
Sen kom jag att tänka på att jag alltid säger att jag är bäst, roligast och ballast å shit. Alltså, jag får nog ta det lite lugnt! haha, annars kommer det snart göras ett program om mig! : D haha, näerå för jag driver ju faktiskt :)


i'm rich i'm smart and i feel like fuck ya♥  gissa? wayne. men rätt dude!

nej, vi ses.
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0