ya´ll don´t understand

nej vem fan gör det egentligen? vart i helvete är snön? Jag såg fram emot att köra pulka som en jävla galning, åka bobbb som om jag vore rallyförare och rulla i snön som en fet julkula, men vad får jag göra istället ? -jo, jag får vada fram i lera, lera som är brun som BAJS! Jag får gå , GÅ istället för att åka pulka. fyfan vad jag hatar sverige just nu, sverige och den såkallade vintern! fuck you säger jag bara! ge mig mängder med snö!!

Jag tänker fortsätta klaga också, på att vara ensam. fyfan överallt ser man gullegull, eller håller du inte med P ?
Johanna och Jocke sitter och snoffsar i skolan så man blir spysjuk, dock är dom förbannat söta.
Kollade på Ugly Betty nyss, och tillochmed hon hittar snyggingar vart hon än går, trots tandställningen, och sist men inte minst ska jag kolla på desperate nu, där alla knullar som kaniner.
jag tror jag ska gå och avlida, får se om vi hörs nå mer då.

förresten jag hatar er som inte langar en kommentar då och då, ni borde strypas långsamt!

smile corr förfan!

pussdå

Kommentarer
Postat av: pilly

håller med dig!

2008-12-10 @ 18:49:06
URL: http://pillyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0