wihoooooooooooo

Det är massa snö ute :D:D:D:D:D
wiho, haha jag blir jätteglad av snö verkligen, det är svinmysigt och sen så är det extremt kul med snöfights! :D
Tror jag har fått ett blåmärke på låret efter att Ruppa klämde till en jävla snöboll som egentligen skulle ha kallats för stenboll :O ajjje!

Det enda med snön som är dåligt, som jag verkligen märkte idag, haha det är att det blir JÄVLIGT svårt att cykla från bussen. speciellt eftersom vägen inte var plogad :@
haha, det gick suveränt bra alltså dom första 200 meterna, jag cyklade i en sjujävla fart, det snöade och jag riktigt skrek ut julsånger blandat med hiphop som jag hade i ipoden :Å haah :D fråga mig inte hur mixen av dom två lät, Corrs special om jag säger så!
okej iallefall, efter 200 meter började det kännas lite slirigt alltså, och vipps så låg en cykel och en Corr i diket :O hahaha, jag trodde verkligen att jag skulle avlida. Sjukt kul, låg och garvade ett tag och sen kom jag på att om någon hade sett mig måste dom tro att jag var cp, så jag kravlade mig upp ur diket, och gick hem:P

ridit har jag gjort, kollat på idol har jag gjort, och haft snöfights också :D me liiiiiiiiike

Imorrn ska jag gosa med mina pinglor :D oboy ! <3
Ni som inte vet varför vi heter oboy - här är en förklaring:
Jag är vit som mjölk, och mjölk måste man ha till oboy
Marre är själva pulvret, lite sådär halvbrunt
Pilar är bottenskrapet, ni vet det mörka som blir i botten? (det godaste) det är nog därför Pillan är så gooodi :D


lalallla, jag har förbannat långtråkigt, så jag tänker fortsätta lallra lite här.
åhhhhh. vet ni allehopsi ? Jag, Corr, korven, tjockis, fetto, snygging, underbaring englund fick godkänt på matteprovet :D wiiiihhhhh vet ni hur glad jag vart eller ? jag började dansa lite inför Pihlström när han berättade, då sa han att sådär kan jag få dansa för honom på hans fritid :P hahahah , han är skön!
Syffe däremot grymtade och sa att det där kan man visst inte kalla dans, för det såg ut som en gorillas försök till dans :P
han är verkligen positiv den där Syffe ;) puss på han!

en grej till!
Jag höll på att dö när det var lucia idag, råkul! Leo satt och smågarvade hela tiden, och ni vet då blir jag helt vild och vill också garva! och sen när dom sa TAPP , då jävlar brast det ! :D eller bara lite ;) muhu

nu ska jag gå och störa antingen min syster, typ sjunga för henne, eller så ska jag prata med mamma!
Jag har för lite sällskap helt enkelt, det är bara Grynet kattskrället som vill gosa idag!

pussdå , och snälla söta snö ligg kvar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0