Twilight

Hejpa, jag vaknade nyss. för jag låg och lyssnade på Twilight, och det var så fucking  jävla bra så att jag råkade somna och drömde om Edward gjorde jag också :P haha, det här är fan värre än Harry Potter galenskapen som alla killar hade när man gick i fyran typ, då kommer jag ihåg att dom typ slogs för att visa skollag eller vad fan det nu är i Harry Potter, var bättre än andra. haah det var tider det. Själv så är jag Twilight galen. Allvarligt, har ni inte sett filmen så borde ni skämmas, eller gå och kolla på den : D Och efter det så måste ni lyssna på ljudböckerna, det är assoft för man slipper ju läsa själv :P haha

Ridit och så har jag redan gjort idag , höll på att ramla av Timmy idag igen :P haha, han har blivit helt crazy nu. Han vart typ rädd för ett rådjur eller nått i skogen , tror det var ett rådjur, såg bara skuggan ( och sjukligt beroende som jag är, tänkte jag såklart att det var Edward som var ute och jagade :P ) hahahah pinsamt. Men iaf så kastade Timmy sig helt om, och skojja inte att jag hängde löst, typ så löst som att om det hade varit något tv program , då hade jag åkte ut. !
Iaf så hängde jag i tyglarna, och krvalade mig upp, svärandes och klagandes. Jag var sur , och sen så sträckte jag mig också, så nu äntligen när min träninsverk i röven är borta så har jag sträckt mig :P hahaha, illa jag går som en nödig jultomte!

haha shit, såg mig nyss i spegeln. det är tur att det finns enkla sätt att roa sig själv på iaf :) fyfan, jag måste ta en dusch och iallafall försöka få mitt KRULL till hår att verka rakt. helt sjukt, fattar inte varför just jag fick det här fucking burret på huvudet ! Ska typ klaga eller nått sådant! skadestånd, me like

nej jag ska fortsätta lyssna på musik, och sen även på Twilight <3
Edward Cullen, BITE ME. mjau

hejdå
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0