tråkighetsgrej

Även den roligaste människan har tråkigt ibland, även jag;)

Jag har gjort en såndär fjant-lista nu igen , pinsamt jag vet!
fyfan nu är jag askissnödig, lär glida
pussdå



1. Hur mycket pengar har du på din mobil?


det heter abonemang ? eller ? haha

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?

nix

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

hm mamma ?

4. Hur lång är du?

165 extremt långa centimeter

5. Vilken är den senaste filmen du sett?

Twilight :D::D:D:D:D::D::D:


6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:

haha nej det är hemligt corr ;)

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

skilda

9. När såg du senast din mamma?

3 min sen

10. Icke godkänt i något ämne?

hmmm nej inte nu :) men i 9an :(


11. Mvg i något?

det vet jag ju inte ännu ! jävla cp


12. När vaknade du idag?

halv åtta :(:( för tidigt

13. Vilken är din favoritplats?

min säng, och irland

14. Vilken plats föredrar du minst?

hmm vet inte

15. Vart tror du att du befinner dig om 5 år?
Håller på och blir polis,

16. Hur stor är din säng?

öhm 120 ? lite för liten , för jag är vild när jag sover :P

17. Vad sover du i?

trosor och tshirt serrni


18. Hur många kuddar har du i sängen?

3 och en halv, den halva är bara där ibland


19. Var bor du?

fräbrunn :D hahaha

20. Tycker du om kinamat?

jag lövar it <3

21. Tycker du om kaffe?

USSSSSSSSSSCH

22. Vad dricker du helst till frukost?

oboy

23. Kan du spela poker?

hahaha nej, jag förlorar jämt

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?

nix


25. Vill du ha barn?

jag vet inte, haha inte just nu iaf

26. Kan du några andra språk än svenska?

engelska, och lite irländska ;) haha

27. Har du någonsin åkt ambulans?

ja alldeles för ofta

28. Föredrar du havet eller en bassäng?

bägge

29. Vad spenderar du helst pengar på?

kläder och hästarna

30. Äger du dyrbara smycken?

haha nej, eller bara mina örhängen

31. Kan du rulla med tungan?

JAAA :D


32. Vem är den roligaste människan du känner?

Jag själv , och sen finns det en jävla massa!

33. Vad har du för ringsignal?
Rihanna feat T.I .- live your life eller vafan den heter

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
inte många

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

ett armband

36. Kan du byta olja på bilen?
måste man ens det? :O

37. Vilken var den senaste boken du läste?
vet inte, läser inte så mkt

38. Dansar du i bilen?
hahah ja om det är en bra låt så föröker jag iaf

39. När var du i kyrkan senast?
skolavslutningen i 9an :O


40. Hur många hål har du i öronen?
ett i varje ;)

41. Har du någon piercing?
nix, men ska ta i naveln, och så kanske tungan

42. Har du någon tatuering?
det ska ju också fixas :D

43. Har du provat droger?
nej

44. Röka eller snusa?
röka

45. Har du flickvän?
flickvän ? :D hahaha ja pilar ju :D <3

46. Vad är ditt mobil nummer?

0705114966 , snällllaaa rinnnnggggggg . hö hö

47. Vad ska du göra ikväll?

plugga

48. Har du några syskon?

en syster va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0