torsdag; SNOOOOOOOW :D

Yeeees det ÄR kul med snö! Ruppa och jag fightades idag, han tog, feg som han är hjälp av Leo och Linus. Dom tryckte upp snö rätt i ansiktet på mig, och sen innanför tröjan. fettaaa vad kallt :O Mitt hår vart krulligt, det var nog ändå det värsta!! Som tur var slutade jag 11 idag, så jag slapp vara kvar i skolan med krulligt hår :P haha

Nu ska jag snart rida, sen plugga lite samhäll, och sen ska jag nog hem till Pilaaar : D wiha!

Förresten så gjorde jag illa mitt finger idag :(  Köttade upp ett sår när jag och Leo scratchade(jag vet att ni inte vet vad det är). Kom massa blod på byxorna så det såg ut som att jag hade mensat ner mig totalt :(


visst ja! hahaha, Ruppa och Dan tror jag det var som berättade värsta äckliga grejen! hah, det är tamefan för äckligt för att jag ska kunna skriva det här! :O Kan säga att det var två tyskar utklädda till nunna och präst som det handlade om iaf :P hahahha shit! :D:D

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0