SYFFE


jag har nu starka bevis på att Syffe skippade skolan idag för att vi hade redovisning! Vilken jävla pussy säger jag bara! :O
Och Johanna är inte ett dugg bättre som hoppar av bussen hemma hos Jocke istället för att komma till skolan!!!
Vilka idioter är det jag umgås med egentligen? -jag menar, jag skulle då aldrig strunta i skolan!

här, läs och bilda er egen uppfattning, kom han inte upp ur sängen, eller ville han inte redovisa?
jag vet iallefall vad som är sant.



Corr says:
skolkare

FeRaT- says:

vaaa??

Corr says:

mm

Corr says:

you heard me

FeRaT- says:

hahahaha okej da

Corr says:

varför var du hemma ?

FeRaT- says:

jag orkade inte komma upp från sägen

Corr says:

latmask

FeRaT- says:

hahahahaha det syns verkligen inte vem som är latmask mellan mig och dig

Corr says:

du är den verkliga latmasken

FeRaT- says:

hahahhaha okej da

Corr says:

;D

FeRaT- says:

hur gick det med redovisningen

Corr says:

jag gjorde det ine idag

Corr says:

FITTSYFFE

Corr says:

det var därför du va hemma!!!!!

FeRaT- says:

va???

Corr says:

jaa för att du inte ville redovisa!!!!!!!

FeRaT- says:

hahahahahhahahahahahaha

FeRaT- says:

hahahahahahhhahahah

Corr says:

fyfan va pinsam du är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0