Stockholm

hejsan era korvar.

Sitter hemma hos Mirna och Felix på Lidingö :) det är asnajs, hit ska jag också flytta när jag blir STÖRRE, alltså inte på bredden :D
Marre och Pilar is here toooo :)
Vi gled runt på stan några timmar, hittade inte en enda fucking julklapp :O:O:O Iallafall jag är ju somsagt en tshirt älskare så jag köpte en asful rackare :D haha, lila med typ en varg på, ni vet han vargen i dom tre små grisarna ? hahah :D i liiiike

hahahhaha, jag höll på att dö av garv idag på stan, när vi åkte rulltrappa, så stog jag ivägen för några som ville gå, så Pilar eller Marre drog i mig så jag knuffade en kille som snackade i telefon , så vi börja asgarva. sen när vi skulle gå av rullisen så vände han sig om och ba: säg hej. jag fatta noll. sen sträckte han fram telefonen och typ tröck den mot mitt öra. ja ba : hhhheeejjjjj. hahahhahah allvarligt det låter råtråkigt !

och sen så skulle jag sniffa på en asnajs parfym , så sprutade Pilly det i mitt öga. jag trodde jag skulle avlida, men det var förbannat kul :D hahhah
och en sak till, det var värsta crazy kärringen som gick och skrek: JAG SKA FÖRKORTA MINA HÄNDER OCH FÖTTER !!!!

jävlar ja! haha nu kollar vi på kineser :)

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0