Stockholm och fulla tågresenärer

jaa jisses, Stockholm var det ja.

Det började med att mamma skjutsade oss till Västerås så att vi skulle hinna med 11 bussen till Sthlm. När vi kom dit och skulle paya tickets så var det FULLT på busshelvetet! haha, så vi fick vänta på tåget som gick 50 min senare. hejdå min sovmorgon.

Kom dit och gled runt lite, köpte äntligen min grå lyle&scott, som jag letat haha hur svårt ska det vara att hitta egentligen? sen var det 50% inne på gul&blå så jag köpte en luuuuuvtröja , eheheh kunde inte låta bli. sen vart det två andra tröjor också :)

Alltså det händer ju alltid så jävla roliga grejer när vi är på bortaplan:

* Camilla provade jeans inne på MQ, och jag och Marre stog utanför och väntade på henne, och det tog så jävla lång tid så vi ryckte upp dörren till provrummet, och där som en bländande skönhet stog Camilla med röven i vädret I STRING. hahahhahahahahahhahahahhahahahahh så hon flashade röven för halva MQ :D::D:D I LIKE

*Camilla hade köpt smink inne på PUB, Marre tog hennes påse och så gick vi ut därifrån. Väl ute frågar Camilla varför Marre hade två påsar från PUB. -Ehh det är ju föfan dina svarar Marre. -men nej jag har bara en påse sa Camilla. Det visar sig att Marre har tagit någon annans påse också, med ett asdyrt nagellack och nagelfil i ! hahah det var ju ganska najs för henne, men inte för tjejen som ägde påsen på riktigt ;)


*Camilla gick i förväg till mcdonalds, eller hon trodde att jag och Marre var precis bakom, men vi hukade oss bakom en fontän eller vad fan det var. hahahahhaha  , alltså hennes blick när hon vände sig om och såg att vi inte var där! jag skulle betala feta pengar för att få se den blicken igen. haha

*När vi skulle hem så käkade vi på mcdonalds på station i sthlm, och bredvid oss satt två killar, typ 22 år sådär. Dom snackade och sen sa dom till oss; Ni äter som DJUR ! hahahahha. och sen frågade dom vad vi hette och var vi kom ifrån. och USCH sen hälsade dom och typ tog i min hand, ena killen höll kvar den aslänge och typ masserade den, och sen pussade han mig på handen och sa ; hehe vi ses senare på tåget då! HAHHAHAHAHH UUUSCH, jag ville dö

*Camilla sprang och köpte tågbiljett till tåget hem, och jag och Marre kom då på att biljetterna bara är giltiga en timme efter köp ! klockan var halv sex och vårat tåg gick tio över sju. hahahahahahahahhah!! så hon fick panik, och frågade efter hjälp på kundservice, och tillbaka fick hon en biljett med en mongolid stämpel på där det stod; giltigt till 19.07. ahahahahahhahahahah jag dooooooooooog! hahah fyfan hon är sick

*Väl på tåget så satt vi vid sånadär 4-säten. och efter ett tag kommer två gubbar i 40 års åldern och sätter sig, och sen typ knuffar den ena sig in bredvid dom som satt på andra sidan gången om oss. hahahahah dom var så jävla packade!! så klockrena människor ! hahah! sen hade dom mer kompisar som stod lite längre bort. haha, sen började den ena dra igång hela vagnen. typ ; ööhh vi bjuder alla dom här på PARTYYYYY, hela vagnen ! Du kan sova hos honom , ni kan sova hos mig, och jaaa ni kan tamefan också sova hos mig ! hahahahah ! och sen började dom jiddra om LAN, han ba ; vi kan ju LANA tillsammans, brukar ni LANA tjejer ? sen ba ; nej men jag skojade bara fattar ni väl? sen efter ett tag och efter en lång tids fundering; men, det skulle ju vara jävligt kul ! hahahaha. och sen frågade den ena om jag var singel, jag sa ja, och han sa; aha, men då kan ju du och min singel kompis LANA tillsammans. hahaha allvarligt, jag älskar folk som är sådär jävla sköna !


*När vi kom fram till Västerås så skulle Marre bara springa in på toa på donken, vi följde med och väntade utanför. Så kom det en kille och stoppade in en femma i den andra toaletten, men den funkade inte. så han svor lite å så . och sen kom Marre ut från sin toa och sa; men här du kan ta den här, fast den luktar ju inte så najs. han ba; vadå, har du bajsat eller ? hahahahhaha , och det värsta var att han var snygg ! hahahahah men observera att Mariam bara kissade, inge bajs där inte.

fyfan alltså, nu har jag inte bara träningsverk i benen efter allt knatande , utan också i magen efter allt garv.
Är i Ransta nu , har rökt lite vattenpipa och käkat kycklingsallad ;) nu ska vi snart garva lite mer

pussdå suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0