snow pie chair ten

Fyfan vad Vicky är rolig ibland alltså ;O klass på den tjejen alltså ;)


aja, kom nyss hem från Bergströms ridhus, tränade för Maria för första gången , och hon var jättebra :D Trixie skötte sig super också :D
Idag har det fan varit en bra dag alltså! Det var ruuuligt i skolan tillåmed, :OOOOO alltså, egentligen var det ju inte nå speciellt som hände, men man visste lixom att: asså jäla shit det är bara 2 dagar kvar nu, så då vart man glad :D:D:D:D
Imorrn blir det sista dagen dårå, för jag skippar kyrkbajset på fredag, orkar inte :)
Så imorrn ska jag säga adjöken till mina babes :) Kommer nog gråta en skvätt över att jag inte kommer få träffa min Ruppa på typ 3 veckor :( mhiiiii ;)

Iallefall, på lovet ska jag sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooova, rida en jävla massa, party  jao, ehm och softilera med lite najs people sådär :D låter sweet jag vet.


Juste, alltså Pihlström är fan min idol! När jag också blir sådär gammal (och vithårig) vill jag vara lika ball som han :D haha seriöst han är asskön, man skulle ju kunna tro att han är min papps eller nått ;D hahahha
Idag skulle han förklara geometri, och lite av det lät typ såhär ; jaaaa ni vet ju, när man börjar festa så är man i taket, och när man slutar är man under bordet.
hhaha jag garvade sönder.
och visst fan våran engelska lärare aka Tant Berg var också jävligt rolig idag, hon är ju så cute så man skulle vilja äta upp henne ! Idag var det kanske 3 st som inte var med på lektion, då sa Tant Berg; Jaaaaaa, då kan man ju inte sätta något betyg på dom (tystnad och ett elakt flin) SYND !
hhaahhahaaahah

som ni märker har jag råtråkigt, vore ju chilligt värre om nån kunde vara lite social, men nej inte ens min lover ruppa vill snacka :( (((((((((((((((((

pussdå

Kommentarer
Postat av: Liza

Haha då får jag ett klart IG :(

2008-12-17 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0