sniffarN, mihii

hej igen !
har varit i ridhuset, tog bara med Trixie för jag orkade inte rida två :P haha det är inte ofta jag säger att jag inte orkar rida, men jag är så jävla proppmätt så att om jag hade varit tvungen att rida två hade jag dött!
Trixie var helt jävla galen;P haha, bockade och fuckade sig. men iaf, hon vart fin till slut :)

Nu sitter jag och luktar på mitt hår och lyssnar på musik :) seriöst, mitt hår brukar inte lukta speciellt mycket (det får jag höra jämt av Marre) men idag alltså MJAU det luktar suveränt ! :D Nu skulle PB och Marriutten vart här, för FAN vad dom skulle ha fått sniffat! haha!
Saknar dom faktiskt, har inte träffat dom på en vecka typ, och vet ni? det är alldeles för mycket. Dom är ju bäst, vet inte hur jag skulle klara mig utan dom! Helt fucked uppp att det finns tre styckna som är så jävla lika, och ändå så olika. jag älskar oss oboy <3 for real ;)


Den här snubben älskar jag också, ge mig han TACK! grrr





alltså jag vet, sjukt snygg.


fast nu får han känna sig dissad ett litet tag, för lyssna på dom här låtarna ; BRA, Corr älskar.

Jason Miller ft Akon - Sucker 4 love
&
Soulja Boy ft Sammie - Kiss me thru the phone


vet ni vad jag skulle göra om jag skulle kunna? spola tillbaka tiden sådär några månader.
så ni vet... jag menar, jag är ju fruktansvärt intressant.

hejdå
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0