såhär går det till hos englunds

Mammi och jag har bakat lussebullar! och när jag och mamma ska göra något tillsammans borde det egentligen filmas, för det är förbannat roligt. Jag får alltid skäll för att jag bara står och glor: Men var lite aktiv caroline!
Då garvar jag och sätter igång with the bak. Jag gjorde hjärtan, för jag kände mig lite sån idag, och mamma gjorde julgranar, antagligen för att hon var lite taggig ;) bockarna får stå för någon annan ;) haha
Sen fick jag också skäll för att jag åt för mycket deg, och för att jag knådade fult! och sist men inte minst hade jag på alldeles för mycket pärlsocker! MUUUUMS

så nu sitter jag och jiddrar lite med Sandra på msn, och är täckt med mjöl :P jag ser ut som om jag vore typ 3 år och bakade för första gången, jag har till och med mjöl i och på näsan :) killar lite obehagligt :P haha
och mina svarta byxor är numera vita, dom vart fina så :)


hhaha, nu nyser jag för allt mjöl :O haha jag är så bra på allt :D

nu ska jag gå och käka dom också, kommer tillbaka rullandes senare

pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0