propp fucking mätt

Jahapp, hej kanske va :)

Jag är råtrött, och känner mig som en uppstoppad KORV! allvarligt det är ju sjukligt hur mycket man äter under julen. Jag tycker fan synd om mina hästar som ska stånka runt med mig på ryggen! Idag ska jag fasta, eller jag kanske lever på julmust. men det är väl ungefär som att fasta? eller?

Har iallafall varit duktig som en ko och mockat och skrittat Ricki :) Han var svinpigg eftersom han har haft jullov en vecka ;) Och hur mysigt är det inte när en häst småtravar hela vägen, när man håller på att dö av mätthet? haha, jag vart fan åksjuk!
Senare ikväll ska jag till ridhuset med Timmy och Trixie :)

Nu ska jag ta min jävla julmust, dricka tills jag kräks och sen ska jag lyssna på ni vet vad. TWIIIIIIiii

app men vi hörs då, och jag längtar fan tills skolan börjar , för då hoppas jag att alla är asfeta så att jag får nån att mobba :) me likkkekekkeeyyy

haha
pussdå dudes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0