pressarn

Pressar nässpray eller vad det heter, jag brukar säga näsdroppar med det lät så fel idag. Vad heter det ? :I
Alvedon pressas också ska ni veta!

Kollar på Laguna Beach , och jag har kommit på att jag också vill bo sådär :( Och ha sådär mycket snyggingar överallt :O livet är allt bra orättvist hörreni!


haha och sen idag så var det asfult i skolan, jag satt själv och sen kom det två tjejer och gick, dom snacka massa och garvade typ lika högt som jag brukar göra. Dom fortsatte gå och sen kom dom till en bänkgrej där två hottiekillar satt, och hahaha jag trodde att jag skulle dö, pinsamma tjejer!!!!! Då precis när dom kom fram till dudsen vart dom helt tysta, kollade precis rakt fram och började flippa med håret. HAHAHA, jag trodde allvarligt talat att jag skulle spy. haha :D
Fattar bara inte varför ? :P haha, ska man inte få skratta? eller just det, folk orkar bry sig om vad andra tycker.
orka såååånt! va er själva förihelvete jävla fjollor

aja, jag ska ta och ta en till alvedon så att jag lugnar ner mig :) haha

Kommentarer
Postat av: Frida Bean ;)

Kanske jag ska komma till dig med mina piller och sprutor? ;) haha

2008-12-08 @ 18:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0