plugg

Hejpa

Jag sitter och råpluggar, eller okej pluggar.
Dansuppgifterna är klara iallefall, och nu håller jag på och fixar det jag ska redovisa imorrn på engelskan om London. Alltså hur jävla svårt är det att hitta fakta om London? skitsvårt och ändå är det Europas största stad! fuckat!
Ska stå och snacka själv inför klassen i tre minuter , wihooooo :) nej men seriöst, jag gillar ju att snacka så att det är kul ! :D

Snart är det helg också, det blir najs :)  På lördag ska jag guusa med Pilly och Marre, typ vara juleaktiga på dagen och sen på kvällen blir det antingen hets eller bio ;) haha, det beror ju på humören om jag säger så ;)
Söndag ska jag hem till Carro och Victor och softilera lite, det är soft : D<3

aja iallefall så är jag liiiiiite sur på Ruppa, mest för att han är så cute så att man inte kan vara arg på honom :(
Jag har jätteont i munnen nu, för han tryckte ihop mina kinder så att tandställningen köttades fast :O vilken jefel!
Sen är jag tydligen en gubbe också, det känns fint tycker jag:)

JUUUUUST det, igår på naturen så sa Törna att det fanns något som hette svarta korven. det tyckte jag var suveränt klockrent, och satt och garvade ett tag. inte ett litet tag om ni trodde det.

sen har inte så mycket mer hänt, eller jo jag och johanna brukar rulla shit i munnen. mmmm säger vi om det! hahhaha jävla snusk.

visst fan- OOOOOST

pussdå

Kommentarer
Postat av: Elviss jao

ooooost :D

2008-12-10 @ 18:01:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0