noll procent

Noll procent, det är ingenting. eller hur ? så mycket julfeeling har jag! noll, nada, cero, zzzero, ingetalls.
känns ju ruligt värre.
därför är jag skitsur ! dåligt humör är bara förnamnet, jag skulle vilja banka in en vägg, hoppa sönder några stolar och krossa glas! så sur är jag, eh eheh sådeså. Jag är så sur så att min tandställning gnisslar! och så har jag fortfarande ett jätteontigt sår på tungan :'((

borde pressa lite pepparkakor , det sägs ju att man blir snäll av de! skulle ju behövas om jag säger så.







jag menar ju det, när det är jul får man vara fet som ett as.


Musik lyssnas det på, det är det enda jag vill ha när jag är sur. musik är fan mitt liv, jag älskar det <3
Who the fuck is that?

amen chilla nu, det är jul dudes. cant you feel it?
eh eh eh inte jag

pussdå


Kommentarer
Postat av: Liza

Lyssna på julradio.se så får du lite mer jul feeling :D

2008-12-22 @ 18:42:37
Postat av: Sandra

Mat är det bästa gud har givit oss

2008-12-23 @ 11:49:14
URL: http://saandraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0