Mrs Bean, Tony, Frida

Det är min Fridilutt det ! Snackat lite med rackarn på msn, och jag är galet avundsjuk på skatan ! haha, hon har gaddat sig! ahh jag vill också! Men ska iallafall göra det , när jag fyllt och när jag har cash så det räcker och blir över ;) Måste ju köpa stuff till huset och så måste jag betala resten av Rhodos också. yeye corr fixart.

Kollat på csi, det är sjukligt bra måste jag säga. I like it, det är lagom lixom, för det är verkligt och då gillar jag blod och shit. men nivet det där med riktiga skräckfilmer, det är inget för mig. Jag får fan panik, och sen kan jag inte sova på natten :P haha, det är det enda jag blir sådär riktigt rädd av. och såklart tandkrämslödder :P haha

hhhaahhaha, det är ju prison break på trean nu, och han är ju med. vafan heter han? han som spelar i nån mini komedi? typ nivet , en serie. hmmm , dom har tre barn och så röker dom på ibland. tror han heter steve i den serien.. iallafall så är det ganska kul att se han spela någon allvarlig person lixom, det är som om jag skulle spela advokat eller något annat seriöst.

Jag har kommit på ett av mina nyårslöften iaf , inte för att jag brukar lyckas att hålla dom, men det är sweet att ha nåra iaf. jag ska vara mer seriös nästa år , för allvarligt man kan fan inte garva sig genom livet tyvärr... eller kan man ? skitsamma, jag ska iaf bli seriös på deltid! så de så

gissa vad jag ska göra nu ? ;)
Lägga mig och lyssna på Twilight såklart ! :D it makes me happy
juste, kollade på Wild Child idag också. Bra film, men höjdpunkten är ju ändå att Alex Pettyfer är med i filmen, herre min !
allvarligt om jag träffade han skulle jag kyssa hans fötter, och vara lycklig över det... hör ni vad jag säger? jag som inte ens tycker att blonda dudes är spec nice. hmm, jaaadu korven det här var illa :D
nej men seriöst se filmen, den är bra :)

nej ska borsta mina gaddar innan jag lägger mig, man vill ju inte att bissingarna ska trilla ut lixom, hur kul skulle det vara på en skala efter allt slit med min tandgrillz? hm nej jag menar det

aja, vi hörs imorrn

pussdå / Corr , som är seriös från och med nu
inte nu

men nu

Kommentarer
Postat av: Friiida aka Tony

Yeah Corr, du är fett avis ;) Och jag älskar det! muuhaha , men du - snart kmr jag och då kan jag gadda dig med mina gaddar? :D Löv ya´ <3

2008-12-23 @ 00:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0