mitt livs kärlek

Min älskling, min boo, min honey, min lille älskade, söta, underbara, fina och otroligt snygga ipod var borta i några minuter :'( Jag trodde att han hade dött eller något, jag har aldrig varit så orolig i hela mitt liv! :( Min ipod är fan mitt livs kärlek, älskling <3 Vet ni hur glad jag vart när jag hittade honom under min kudde i sängen?  haha, så nu är jag lugn igen ;) Om jag inte hade hittat honom så hade jag inte kunnat mocka, för det är omöjligt utan musik ! haha , jag är så jävla nördig, men jag älskar verkligen det :D
Är lite orolig över att jag älskar min ipod för mycket, så att han blir utsliten. ingen kan ju lixom ersätta honom. : / 

haha sjukt. 
jag ska snart ut och ta in lite hästar, dom rackarna vill in redan klockan ett typ, men de fåååår dom inte!

puss och knull mina hjärtegull. (Ruppas line)

då. 
pussdå förfan :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0