mini-corr

Hej
Jag sitter och kollar på gamla kort, det är kul. jag saknar det där lite, nivet att vara liten och inte behöva bry sig om saker, inte behöva tänka helt enkelt.
När jag var liten var jag helt galen. snacka om grabbig tjej alltså.
Jag gifte mig med en kille i en kaninbur när jag var 6 kanske, han var min bästa kompis. haha, vi är inte gifta idag bara så ni vet! Jag var också jättesur över att jag inte var kille, för jag ville verkligen duscha med killarna när vi hade haft idrott typ i ettan eller tvåan :P haha, det ska ju börjas i tid ; )
Sen så hade jag en hemlig bok, i den skrev jag ner alla fula ord jag kunde. precis alla, och eftersom att jag bara hade en tjejkompis, och resten av mina kompisar var killar så vart det ganska många fula ord. Det var kul, tills mamma hittade boken :P synd att jag inte vet vart den är , det vore kul att läsa den ! haha!
Och sen kommer jag ihåg att min kompis skulle ha kalas när han fyllde typ 7, och då skulle det bara vara för killar. haha, jag fick komma såklart. och sen kommer jag ihåg att dom sa; visst är det skönt att det inte är nåra tjejer här? hahahaha, vilken diss egentligen när jag tänker på det nu :P men då var jag nöjd som fan!
haha, på alla kort när jag hade typ klänning och uppsatt hår ser jag ut som ett åskmoln, verkligen skitsur haha! och sen massa kort där jag går runt i keps, och jeans och typ letar maskar på marken , där ser jag lycklig ut. haha, jag var störd redan då ! Usch vad jag saknar det verkligen ! Det roligaste jag kommer ihåg var när jag och Andreas klättrade på Alex eller Jockes bil , då var jag råglad. för det var egentligen inte nått man fick, och jag gillar sånt! haha


haha, nej nu ska jag duscha. Ska nog in till salaCITY (eh ehe) en snabbis. Och jag ska ha krulligt hår idag, så jag hoppas att jag inte träffar på nån som känner igen mig. eller så plattar jag det, fårse

pussdå

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha härligt ;d

2008-12-23 @ 15:18:31
URL: http://iidak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0