min säng ÄR

min bästa vän :D
efter marre, pilar och victor :)

aja iaf så har den här dagen vart chill, i skolan hände inte så värst mycket. Det var/ÄR krig mellan mig och Leo, just nu leder jag eftersom jag tog fram dom riktigt tunga vapnen idag ;) don´t mess with Corr, de vet ni!
Sen höll jag på att skratta ihjäl mig åt Jaani och Hevend, vafan är deras problem? hahaha :D asruligt iaf
Syffe och jag var osams ett tag också :P

Har ridit Trixie och Ricki i ridhuset idag också, gick super :) Travade lite bommar och så :)
Måste säga att jag är helt såld på Ricki , tacktacktacktacktack för att jag får rida honom :DDDD

haha, lyssnar på R Kelly - Freak Show. Och så sjunger han it´s a, it´s a, it´s a flera gånger och det låter exakt som att han sjunger pizza pizza pizza. för härlig kille dedär ;) ahahah

jag hade tråkigt idag , så nu när jag skulle nattfodra hästarna ville jag testa något nytt för att se om det var kul.
Nu ska ni få veta vad man inte ska göra när det är kallt och lerigt ute:
Jag hade ett par askorta, (jag menar verkligen det) shorts som jag brukar sova i, sen satte jag på mig ett par flipflopisar, och sist med inte minst(eller jo kanske) bara en bh :D
Jag skulle alltså undersöka om man fick gåshud eller vad det heter av att inte ha så mkt kläder på sig, trots att man rörde på sig hela tiden.
People; MAN FÅR DET! jag dog. hahahah, men ibland får jag för mig så konstiga saker, och då bara måste jag testa.
samma sak när jag fastnade med en spik på tungan när det var kallt :P

ey nu ska jag sluta hetsa.
hejdå, och klä förihelvete på er när ni ska fodra hästar!
pussdå


Kommentarer
Postat av: emelie

rider du :D ?

2008-12-03 @ 22:52:41
URL: http://http//stylebyemelie.se
Postat av: camilla

hahahaha corr skämtar du me mig?:O du kommer bli sjuk!

2008-12-03 @ 22:56:54
URL: http://camillaaa.devote.se
Postat av: världens bästa johanna

du är pinsam!

2008-12-04 @ 11:26:25
Postat av: elvis

hahhahaha ditt cp

2008-12-04 @ 14:55:29
Postat av: ida

hahahaha, du är ju knäpp :)

2008-12-04 @ 16:51:52
URL: http://iidak.blogg.se/
Postat av: Bean ofc

retardo

2008-12-04 @ 22:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0