Min hals is killing me

Ingen skola idag, fett ont i halsen och huvudet. Och med tanke på att vi har idrott första lektionen, och dans i tre timmar som sista lektion, kändes det inte så lockande att gå dit idag. Får sitta hemma och kolla på film, plugga och dricka en massa oboy, för nu har mamma köpt mjölk :)

Jag hoppas egentligen på att jag blir sjuk nu, för då kanske jag håller mig frisk över jul och nyår, då jag alltid lyckas bli sjuk! Jag har varit sjuk två nyår i rad nu:O det är helt sjukt! Kommer ihåg förra året, då mådde jag så himla dåligt, så jag kunde inte vara med Marre och Pilar och dom. Men mamma tvingade med mig på middag hemma hos Kamenskys iaf, och alltså jag höll på att börja gråta för det var så mycket god mat som jag inte kunde äta :( Victor har nog aldrig sett mig äta så lite:P
Förresten vad händer nu på nyår? Vi var för bondiga för att få åka till Norrtälje, så det slopar vi helt om jag säger så.
Vet ni? jag tänker fan ha klänning på nyår !!!! det har jag inte haft på flera år, för jag är inte klänningstypen om jag säger så :P Det blir väl en klänning i bagggyyystyle ;) haha : D

Nu ska jag äta lite frukost, ta 2 alvedon, ta ut min hund, kolla klart på Kopps, och sen somna om! Vilken himla rolig dag det låter som va?

later dudes
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0