men aj!

Fittttttttttttttthora! Min handled gör ont igen :( Den har ju inte gjort ont på superlänge nu ju! ahhh jag får damp.
Hoppas att det går över snart, för det är fan i november jag ska operera den, och lixom ehehhe det är ett tag dit !
skitsamma, jag är hård.

Sandra säger att min blogg är spår, jag vet inte riktigt vad spår betyder. Kanske att den alltid spårar ur? för det är såhär, jag skriver precis som jag tänker. och när man tänker så som jag gör kan man inte vara säker på att det blir så ospårigt!
Frida däremot säger att hon älskar den, det får hon en puss för.
jag vet att alla som läser det här älskar my blogg. hur kan man inte? det är ju JAG som skriver :D och en braigare corr får man leta efter.

juste era snuskon, kolla här ; TADAAAAAAA another fjantlista !

Hur jävla mannnnlig är du?

[x] du älskar tröja med luva
[x] du älskar jeans
[x] hundar är bättre än katter
[/] det är kul när någon gör sig illa
[ ] du hatar shopping
[x] sorgliga filmer suger
[ ] du har x-box, eller liknande spel
[x] du lekte med leksaksbilar som liten
[x] någon gång har du velat bli brandman
[ ] du kollar på sport på TV
[ ] du pratar med din pappa för råd
[ ] du har massor av kepsar
[ ] du gillar att kolla på fotbollsmatcher
[ ] du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[x] grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[x] du älskar att vara galen utan att du bryr dig vad andra tycker
[x] sport är kul
[ ] Du brukar säga:I can be a man
[x] pratar med mat i munnen
Totalt: 10½

Hur fucking kvinnnliiigigii är du?
[ ] du använder läppstift
[x] du älskar att shoppa
[ ] du använder eyeliner/kajal
[/] du bär färgen rosa
[ ] du går till din mamma för råd
[ ] du hatar att bära färgen svart
[/] du gillar att bära smycken
[ ] kjolar är en stor del av din garderob
[x] du gillar inte filmerna star wars
[ ] du har gått på dans eller gymnastik
[ ] det tar dig ca 1 timma att göra dig i ordning.
[ ] du har fler än 10 par skor
[x] du bryr dig om hur du ser ut.
[ ] du gillar att ha klänning när du kan
[x] du gillar att ha parfym
[x] du använder tjejunderkläder
[ ] du lekte med dockor som liten
[ ] du gillar att sminka andra för nöjes skull
Totalt : 5½

haha sug min. tydligen så .

hehehehehe, nu ska jag gå och pussas lite med Sillen :) Hon är söt katthelvetet!

pussdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0