måndag; mm underbart

Hejsan va!
Kom precis hem från skolan, och nu ska jag snart byta om och sen ut och mocka. inte så kul.
Ska inte rida nått idag, tänkte plugga spanska ist.

Skolan var lite jobbig idag alltså. Liza var sjuk, Johanna SOV ("") hemma hos Jocke, och Nettan var bara borta. Så det var bara jag där. okej, och alla andra. Så det vart en dag med småpojkarna om jag säger så.
Leo var skittaskig hela dagen, riktigt grisig! Han skickade ett sms till mig när vi hade samhäll: "Din lyftkran för att få upp dig ur sängen kostar staten 2 miljoner om året. Var den trasig i fredags?"
måste erkänna att det var lite hyperkul, Syffe garvade iaf som om han vore besatt av något.
OCH eftersom att jag vet att Ruppa läser min blogg typ en gång i halvåret tänker jag skriva att det var softish att ha rackarn i skolan. även om han bara var borta i typ 2 dar. Men ändå :)


Om inte Leo passar sig vet jag iaf vad jag ska sprida. MUAAAAAAHA , jag känner mig evil :D

ey, måste ut i stallet.
puss och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0