Listan

Godmorrn!
Jag har varit ute och tagit ut hästarna nu på morronen, så jag är ganska pigg.
Nu sitter jag och Sandra på msn och gör en lista. haha vi är sjuka :D

Idag ska jag rida, och fortsätta klaga över att jag inte har nått att ha på mig imorrn. Känns ju kul, det blir naket helt enkelt.


JAAA, och vet ni ? Jag har lyssnat klart på Twilight ! Ska börja på andra ljudboken nu, New Moon . mjau!
Jag är helt käääär i Twi. Alltså shit tänk att verkligen vara sådär kära i varandra som dom två är, fett härligt. men ändå, ih vad läskigt :S Lixom, det känns ju som att det är som gjort för att nått ska hända så att dom inte kan vara med varandra. så är det ju alltid. men jag hooooppas att det inte blir så ;)
Som sagt, jag tror det är bäst att jag bara håller mig till min girlfriend Pilar Flink, alltså jag vet att hon har Marre på sidan också, men hon kommer ändå alltid att lööööva mig :D haha! och två kan man ju få ha ;)

nej.
chirre
pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0