lalalla

hej igen :D haha, jag har astråkigt så jag skriver av mig ist för att jag ska hetsa runt :P

Har kollat på Gossip Girl, jisses ge mig Chuck och jag lovar att jag håller käften en hel jävla vecka. mmums på han alltså.
Lite garv har det också blivit idag, min syster blev attackerad av en väldigt speciell katt-metod. AHAHAHAHAHAHH , allvarligt jag låg och grinade i soffan för jag skrattade så jävla mkt ! hahahaahha, tur att hon duschade sen.. hahahah

Spännande snack med Mariam har det också blivit idag, me like that ! haha, jag behöver ju som sagt prata av mig lite om vissa saker :P Vi har lite problem bara, för jag såg en kille i vås för ett tag sen som jag verkligen vet att vi vet vem det är :P om ni fattar ? men vi/jag kommer inte på vad fanskapet heter :( ((((( och assnygg är han också, det är skitirriterande. ahhh, jag svär på att det är Koyars kompis... skitsamma

Snart ska jag lägga mig och lyssna på Twilight , fast först måste min ipod ladda färdigt sig. tar ju sån jävla tid.
Kollar på Parlamentet sålänge, det är ju störtskönt, det blir aldrig tråkigt även om man alltid kollar på det : P


och miss johanna haglund är lite avundsjuk på mig just nu, jag gillart. men egentligen kan hon hålla käften, för hon har Jocke, och han hjälper henne till och med i stallet . om ni känner en till sån kille så är det ju bara att hojta ! var inte blyga, för det är inte jag :)

lär glajda. HÖRSDÅ, som Haggan säger den sliskapan,

pussdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0