lalalalalalalal JULLOOOOOOOOOV

juste! jullov är det :D skitsoft verkligen! Egentligen ska man ju gå imorrn, men jag är inte så mycket för det där med kyrkor och skit, troligen skulle jag väl bli utkastad eller nått för jag svär i varje mening töp :)

Idag var skolan asrolig faktiskt :) hiiiiihi. för på svenskan så fick vi typ veta vilka betyg vi låg på , och LALALLALALALLALLA jag hade ett hyperstarkt vg, så nästa år blire pluggish corr! Vart så glad så att om jag hade kunnat slå en volt så hade jag tamefan gjort det! Skulle nog låtit jävligt mycket i golvet bara av mina välomhändertagna kilon :)
Sen på engelskan så sjöng vi julsånger, det var råkul! Jag ylade ganska högt, men jag tycker iallafall att det lät fint, även fast Dan satt och höll för öronen ! Efter julsångerna så skulle vi kolla på nån fucking ointressant film, så istället för att kolla så satt jag , Ruppa och Syffe och mätte Ruppa och Syffes benhår :) Alltså, Syffe är en mycket hårig man, och Ruppa är fan gleshårig på benen :S skitmysko, tänk när han blir flintis.... det blir grejer det.

Sen så gjorde Ruppisen mig lite ledsen på engelskan också, när han sa en sak.
Dagen slutade med att vi käkade dom patetiska prinskorvarna, och sen dumpade Ruppa mig, dock sa han att han ville göra det på sms också, så vi får se vad som väntar mig. da da da daaaaaaaa (det där skulle vara nivet såndär musik)

iallefall så funderar jag på att vara anonym hela lovet, (jag vet att det aldrig funkar) men jag skulle vilja. typ inte blogga, inte nå bdb och inge msn.
vem ska jag lura ? nej inte ens jag själv går på det, jag är fan beroende.

eyy, lär glida ut till mina ädla springare, ska träna ikväll det blir sweet!

vi hörs då,

PUSSSDÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0