Korven är inte alltid så smart

Bra jobbat jag. mm
Missade Laguna, haha lite ironiskt när jag satt och väntade på det :P
Känner på mig att den här kvällen inte är min kväll lixom.
Mjölken är slut, så jag kan inte göra oboy. Och så missade jag LB, pluggat spanska, inte ridit, hm inte nån som vill snacka heller. Jag känner mig lyckad. verkligen.

ska jag fortsätta klaga? ja , för det är skönt ibland.
Jag vill inte att det ska bli jul, för då är det så långt till nästa jul.
nu skriver jag bara massa skitsaker som jag tänker på. alltså det blir inget som ni behöver läsa precis.

Mjölken.
skit
sen så ska jag ut också.
elementen ska jag inte glömma, mamma surar då

just det, jag hade svenskaprov idag. det gick helt okej för att inte ha pluggat. jag var ju SJUK i fredags föfan

aa, men just det , måste ladda tha ipod.

later då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0