kladdigt

Hej

Mammilutten och jag var in till sala en extremt snabb snabbis. Köpte sista julklapparna, åt Axel :) Himla stilig kommer han bli nu, även om han redan va stilig innan ;)
Snart ska jag och Mellis fixa granen, varje år är det typ då man bråkar som mest. Hon har sån jävla cp-smak ! Själv har jag alldeles fantastiskt smak fattar ni väl ? jaaaa, iallafall när det gäller julgranar.

Vi ska göra nå julegodis också, det måste vi Englunds göra dagen innan, eftersom att jag bor i huset :P haha! Om vi gör det för tidigt, så POFF är det helt plötsligt borta! ingen förstår vad som har hänt, tills dom ser mig sittandes i ett hörn kladdig om munnen, alldeles , alldeles.... underbar :D haha

Mitt hår förresten var skitsnyggt idag, eller ja tills jag gick ut. Hade mitt naturliga aphår, men idag gillade jag det faktiskt :) hihi!

nu ruupar min mor, granen fryser och måste klä på sig

vi hörs
pussdå sötjävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0